Mléčný koktejl
Malí kuchaři připravují z tajných surovin výtečné pokrmy, kterými mají zapůsobit na porotkyně: herečku Elizabeth Chambersovou a šéfkuchařky Amandu Freitagovou a Lee Anne Wongovou.