Z lásky nebo pro peníze
Aniko a Aspen konfrontují Georgiho ohledně jeho záměrů s Darcey. Navíc mezi dvojčaty vzroste napětí, když si Stacey pustí pusu na špacír o Darceyině zasnoubení.