Poslední jízda
Řidiči náklaďáku Bobu Nelsonovi zbývá pouze týden do důchodu, když je nalezeno jeho opuštěné auto v Georgii. Nález těla u dálnice zahájí 15 let trvající pátrání po vrahovi.