Bílá kostka a chalupa
Ne všechno jde podle plánu, i když si Keith Bynum a Evan Thomas původně mysleli, že to s těmito domy bude v pohodě. Keith se pokouší o netradiční design a Shea pomáhá prodat útulnou chalupu.