Cikánky utržené ze řetězu
Po posledním výletu se JoAnn a Sheena rozhodnou naplánovat celodenní vyjížďku na vinici, aby mohly pokračovat v zábavě. Výprava se však neobejde bez dramatického výbuchu Mellie.