Tento dokumentární seriál zkoumá kontroverzní církev Remnant Fellowship a její vůdkyni - dietní guru Gwen Shamblin Larovou. Poté, co se Larová proslavila, založila církev, která se kvůli svým praktikám brzy stala terčem obvinění ze zneužívání.