Cambrie versus Amanda: Ji musím porazit
Cambrie změří síly s nejlepší modelkou Amandou. Oba týmy se domnívají, že mají v rukávu tajnou zbraň v podobě vizážisty Mykela. Jenže on hodlá pracovat pro oba z nich.