Soutěž krásy Southern Majestic Pageants
Charlotte v Severní Karolíně je dějištěm věhlasných soutěží krásy. Victoria, Chelsea a Arianna doufají, že právě ony budou vítězkami soutěže Southern Majestic Pageant.