Velká létající blecha
Stavitelé objeví Zippyho, akrobatickou blechu, která se zabydlela v Sylvesterově kožichu. Postaví Zippymu bleší cirkus a snaží se ho přesvědčit, aby se odstěhoval, a zmírnil Sylvesterovo svědění.