Velma má pohovor na prestižní Kingstonově univerzitě, nejvýběrovější škole v zemi. Jaký je v tom háček? Děkan chce, aby spolu s kamarády zjistila, proč duch Eliase Kingstona, zakladatele školy, straší na chodbách školy.