Ah Sahm a Hong závodí s časem, aby zachránili Young Juna. Mai Ling si ve vězení sáhne na dno a Li Yong se snaží získat podporu pro záchrannou misi. Buckley klade ultimátum a Lee se řídí svými instinkty.