Poté, co je Bažináč zajat a převezen do zařízení Konkláve, je na něm prováděn experiment Jasonem Woodruem, který učiní neuvěřitelný objev. Abby a Liz vypátrají tajné zařízení, aby Bažináče osvobodily.