Charlotte a Gereon odhalují klíčové souvislosti kolem cenného nákladu ve vlaku. Někdo je ale schopen udělat cokoliv pro to, aby jim v pátrání za každou cenu zabránil. Greta je přesvědčená, že za Fritzovou smrtí stojí Bendovi lidé a chce jeho smrt pomstít.