Vanderbilt versus Drew
Železniční magnát Cornelius Vanderbilt soupeří s dávným přítelem Danielem Drewem, kdo první začne stavět železnici Erie Railroad. Vanderbilt má finance, ale Drew má tajnou zbraň.