Na toulkách - výlet po Evropě: část 2
Teutulové se vydávají na pláž Omaha Beach, aby vzdali poctu historii 2. světové války a aby se dozvěděli o slavném místu něco navíc. A hoši se trochu projedou s Ewanem McGregorem.