V době, kdy Farrowová a Allen stoupají v žebříčku hollywoodských hvězd, je jejich semknutá rodina rozvrácena překvapivým odhalením o Woodyho vztahu s Miinou dcerou Soon-Yi. Dylan podrobně popisuje obvinění ze zneužívání.