Alex proti vítězům ceny Jamese Bearda
Tři kuchaři z Illinois, Georgie a Kalifornie, kteří získali ocenění Jamese Bearda, předvedou Alex Guarnaschelli, jak se jim povedlo získat toto prestižní kulinářské ocenění.