Letní tábor pro mořské vydry
Zachráněná mořská vydra se musí učit samostatnosti poté, co se příliš připoutala ke svému nejlepšímu příteli. A také se více než 50 tučňáků brýlových stěhuje kvůli jarnímu úklidu.