Zdřímnout si s rybkami
Ředitel společnosti Zappos chce svým zaměstnancům dopřát místnost, v níž by si mohli zdřímnout. Wayde a Brett přijmou výzvu k vybudování sedmimetrového akvária s koutky na spaní.