Překvapení pro hvězdu country hudby
Wayde a Brett zhotovují obrovská venkovní akvária pro hvězdu country hudby Jasona Aldeana. Je to dárek a současně překvapení, proto musí být vše hotovo, než se vrátí ze šňůry.