Kdo tohle člověku udělá?
Sean a Victoria se střetnou při hraniční kontrole. Calumovy obavy se stupňují. Shaunovi hrozí finanční problémy. Starší dáma Pat plánuje setkání se svým pákistánským chlapcem.