Princezna a tupoun
Střetnou se dvě různé kultury, když se Mahmoud připojí k Nicole v Los Angeles. Emily a Kobeho čeká v Kamerunu chaos. Manuelovo tajnůstkářství vyvolává u Ashley podezření.