Spálené mosty a hořké pravdy
Andrej se rozvzteklí při rodinné večeři. Jess konfrontuje Colta ohledně Vanessy. Karine dává Paulovi ultimátum. Angela požádá Michaela, aby učinil velké rozhodnutí.