Odpuštěno, ale nezapomenuto
Rodina Biniho podrobí výslechu Ari ohledně jejího závazku zůstat v Etiopii. Deavan dá Jihoonovi ultimátum, Sumit kontaktuje svého bratra a Tim hledá odpuštění.