Dokud se zase nesetkáme
Přátelé Debbie zpochybňují její rozhodnutí nastěhovat se k Tonymu. Natalie se znovu sblíží s Mikem. Tiffany ztrácí důvěru ve Fabiana. Caesar a Alona se rozloučí.