Herdek! Mám toho dost!
Tammy pořádá kolaudační večírek a dozví se, že Caleb jednal nepoctivě. Amy si promluví s Michaelem kvůli tomu, že jí nedostatečné pomáhá s výchovou jejich dvou chlapců.