Věra 68
Se sedmi zlatými a čtyřmi stříbrnými olympijskými medailemi je Věra Čáslavská nejúspěšnější československou sportovkyní všech dob.
Se svými sedmi zlatými a čtyřmi stříbrnými olympijskými medailemi je Věra Čáslavská nejúspěšnější československou sportovkyní všech dob a čtvrtou nejúspěšnější ženskou olympijskou sportovkyní světa. Tento film bilancuje celý její život.