Strnadovi
Život majitelů prodejny s nábytkem Ivany a Václava Strnadových, které Helena Třeštíková sleduje se svou kamerou už od roku 1980.
Život majitelů prodejny s nábytkem Ivany a Václava Strnadových, které Helena Třeštíková sleduje se svou kamerou už od roku 1980. Její dokumentární film ukazuje překvapivé zvraty, které život manželů Strnadových a jejich dětí přinesl.