V kůži Johna Malkoviche
Craig je vyřízený ze své nikam nevedoucí práce i vyčpělého manželství. Když však objeví portál do mysli herce Johna Malkoviche, změní se mu život.
Craig je vyřízený ze své nikam nevedoucí práce i vyčpělého manželství. Když však objeví portál do mysli herce Johna Malkoviche, změní se mu život. Postupně nacházejí tento portál další a další lidé a s tím se stupňuje i původní styl humoru.