Top Gun
Tom Cruise představuje Mavericka Mitchella, odvážného letce, který se na škole pro elitní vojenské piloty začíná stávat nejlepším z nejlepších. Instruktor Kelly McGillis Mavericka zasvětí do záležitostí, jež se člověk ve třídě nenaučí.