Tady jsem
Dokument z produkce HBO Europe zachycuje skutečné příběhy představující různé aspekty léčby plodnosti. Radost lidí, z nichž se po umělém oplodnění stanou rodiče, a dramata těch, kteří se vyrovnávají s následky dalšího nezdařeného pokusu.