Šílený Max: Zběsilá cesta
Toto akční sci-fi je dlouho očekávaným vzkříšením série Šílený Max. Samotář Max (Tom Hardy) v něm spojí síly s tajemnou Furiosou (Charlize Theronová) a skupinou bojovnic, které utíkají před krutým despotou napříč sluncem vyprahlou pustinou.