Síla
Film Martina Marečka zachycuje pět let v životě Kamila Fily, během kterých se potýká s partnerskými problémy, depresí i hraničním fyzickým experimentem na vlastním těle. Výsledkem je drtivě upřímná výpověď o vnitřním konfliktu a krizi středního věku...