Projekt Shukar Collective (HBO)
Dokument zachycuje vzestupy a pády v životě kapely Shukar Collective, rumunského hudebního projektu, který spojuje ursari s elektronickou hudbou.
Hudební dokument "Projekt Shukar Collective" zachycuje vzestupy a pády, boje a úspěchy v životě kapely Shukar Collective, rumunského hudebního projektu, který spojuje ursari (romská hudba) s elektronickou hudbou.