Prázdniny v Karibiku
Vanille je pařížská holčička, která právě dorazila na Guadeloupe, kde se vrhá do dobrodružství, setkává se s malebnými postavami a kouzelnou květinou.
Vanille je pařížská holčička, která právě dorazila na Guadeloupe, kde se vrhá do dobrodružství plného tajemství, setkává se s malebnými postavami a kouzelnou květinou. Letošní dovolená slibuje plno zvratů!