Doba ledová 2 - Obleva
Manny, Sid a Diego zjišťují, že ledový svět taje a hrozí záplava, proto se spolu s ostatními vydávají na cestu do vyšších poloh.
V tomto pokračování Doby ledové Manny, Sid a Diego zjišťují, že ledový svět taje a hrozí záplava, proto se spolu s ostatními vydávají na cestu do vyšších poloh. Během putování Manny zjistí, že není posledním žijícím mamutem, jak se obával.