Doba ledová: Mamutí drcnutí
Scrat nadále páchá neplechy ve vesmíru, kde spustí sérii událostí, díky nimž se k Zemi začne řítit asteroid. Aby se zachránili, musí Sid, Manny, Diego a zbytek skupiny opustit svůj domov a vydat se na výpravu plnou komických dobrodružství.