Pravá Amerika: Hlasy kampaně - pocit křivdy
Pozoruhodný dokument Alexandry Pelosiové nabízí pohled na konzervativní část americké veřejnosti, která nevolila Baracka Obamu, ale chtěla, aby se americkým prezidentem stal John McCain a odevzdala mu více než 58 milionů hlasů.