Pojď se mnou
Zoufalá Lillian požádá o pomoc dřevorubce Lestera a jeho parťáka Natea – jediné dva muže ve městě, kteří se nebojí postavit se jejímu stalkerovi.
Zoufalá mladá žena Lillian požádá o pomoc bývalého dřevorubce Lestera a jeho parťáka Natea – jediné dva muže ve městě, kteří se nebojí postavit se jejímu psychopatickému stalkerovi, bývalému policistovi, z něhož se stal krutý šéf místního podsvětí.