Pevnost Apačů v Bronxu
Bývalý polda bojuje proti zločinu a korupci v jedné z nejnebezpečnějších čtvrtí v New Yorku. V tomto drsném melodramatu o vraždách, přepadeních, drogách, prostituci a celkové nespokojenosti září Paul Newman.