Pára nad řekou
Tento dokument nahlíží do životů tří mimořádných jazzmanů-kolegů: Laca Decziho, Ľubomíra Tamaškoviče a Jána Jankejeho, kteří kdysi prchli ze Sověty okupovaného Československa na západ, kde zazářili po boku renomovaných světových hudebníků.