Panic je nanic
V hospůdce v zapadlé vesnici se tři 16letí kamarádi z Prahy seznámí se s místní kráskou, která by moc ráda strávila část prázdnin v Praze. Jirkovi rodiče jsou v Paříži, a tak s ní kluci na pár týdnů vymění jejich vilu za zchátralý statek...