Trio z Belleville
Sirotek Šampion žije u babičky, paní Souzy. Má rád svého tlustého psa Bruna a ze všeho nejraději má cyklistiku. Pílí to dotáhne až na Tour de France, ale během závodu je unesen zlými mafiány do Belleville, kde má sloužit jako sportovní herní atrakce...