Nestyda
Hlavním hrdinou filmu je Oskar (Jiří Macháček), moderátor televizní relace o počasí. Jako řada čtyřicátníků se Oskar pokouší neustálými zálety zahnat neodbytně se hlásící krizi středního věku i narůstající manželskou nespokojenost.