Loli paradička
Když Milan, prodavač cukrovinek na trhu, zjistí, že mu Veronka ukradla dva turecké medy, protože měla hlad, slituje se nad ní a koupí jí oběd. Veronka mu na oplátku nabídne, že mu bude dělat prodavačku. Začíná sbližování dvou outsiderů...