Mladý Lloyd, známý jako Zelený Nindža, se společně se svými přáteli, tajnými bojovníky, zapojí do bitvy o Ninjago City. Pod vedením učitele kung fu Mistra Wu musí porazit zlého válečníka Garmadona, který je shodou okolností také jeho otcem.