Ježek Sonic
Sonic, nejrychlejší ježek světa, se spojí s Tomem Wachowskim ve snaze zabránit dr. Robotnikovi v tom, aby Sonicovu schopnost využil k ovládnutí světa.
Sonic, nejrychlejší ježek světa, se spojí se svým novým lidským přítelem Tomem Wachowskim (James Marsden) ve snaze zabránit zlému géniovi doktoru Robotnikovi (Jim Carrey) v tom, aby Sonicovu jedinečnou schopnost využil k ovládnutí světa.