Ježek Sonic 2
Nejoblíbenější modrý ježek se pouští do dobrodružství. Od té doby, co se Sonic usadil v Green Hills, touží světu dokázat, že je skutečným hrdinou.
Nejoblíbenější modrý ježek se pouští do dalšího dobrodružství. Od té doby, co se Sonic usadil v Green Hills, touží světu dokázat, že je skutečným hrdinou. Jeho šance je tu! Dr. Robotnik je totiž zpátky a baží po ovládnutí celé planety...