Indian Point: Představa nepředstavitelného
Tento snímek přináší pohled na možné katastrofické následky nehody nebo teroristického útoku na elektrárnu Indian Point poblíž New Yorku. Kolem areálu továrny a jejích tří jaderných reaktorů žije zhruba dvacet milińů lidí...