Až přijde válka
S tichým souhlasem autorit rekrutuje kontroverzní skupina Slovenskí branci mladé muže z celého Slovenska. Je to jen nevinná hra na vojáky, nebo domobrana koketující s extrémními názory představuje bezpečnostní hrozbu?